Περί βίας και θεωρίας των άκρων

Τον τελευταίο καιρό έχουν πυκνώσει οι συζητήσεις και οι δηλώσεις σχετικά με το θέμα της βίας.
«Δεν θα πρέπει να δικαιολογούμε κανένα είδος βίας». «Δεν υπάρχει καλό και κακό όπλο, δεν υπάρχει καλή και κακή μολότοφ»(λογια πολιτικού σε τηλεοπτικό κανάλι).
(Δεν είναι τυχαίο βέβαια ότι όλα αυτά είναι ορμώμενα από τις κυβερνητικές δυνάμεις και τους υποστηρικτές τους!)

«Άκρα είναι η βία από όπου κι αν προέρχεται» λένε.
Άμα θα την πέσουν αύριο το πρωί σε μένανε, δεν θα είναι δίκαιη η αντίδρασή μου????
Ποια βία λέτε τώρα???
Όποιος αντισταθεί στη Χούντα είναι βία; Σοβαρολογούμε τώρα???
Πού τα βρήκαμε αυτά??? Θα αλλάξουμε την αντίληψη περί βίας??

ΝΑ η θεωρία των άκρων: γενικώς θολούρα, βία.
Αν είναι λοιπόν ντόπιος ο δικτάτορας δεν θα αντισταθώ εγώ με βία; Eπειδή είναι ντόπιο το προιόν;
Σοβαρολογούμε???
Tο να αντισταθώ στη Χούντα είναι άκρο???
Μήπως τέλειωσε η κοινωνική καταπίεση και δεν το ξέρω;

Πότε θα καταλάβετε ότι η βία παίρνει ειδικό βάρος από το ποιος την χρησιμοποιεί και για ποιο σκοπό και από τον συσχετισμό δυνάμεων του ασκούντος την βία ενάντια στον αποδέκτη αυτής; Άλλη η βία του όποιου δυνάστη και άλλη του δυναστευμένου. Άλλη η επιθετική βία και άλλη η αμυντική.
Ακόμα και τα δικαστήρια αναγνωρίζουν ελαφρυντικά στη βία που ασκείται π.χ. σε περίπτωση αυτοάμυνας.
Ποιές όλες οι βίες λοιπόν είναι ίδιες;
ΕΛΕΟΣ με τις φεϊσμπουκικού τύπου υπεραπλουστεύσεις !!
Ας τελειώσει το αστείο με την εξίσωση όλων των ειδών βίας

Οποιοσδήποτε ‘τα σπάει’ για να πει το επιχείρημά του σύμφωνα με την αντίληψη των κυβερνητικών, όποιος χτίζει έναν καθηγητή, όποιος μπλοκάρει ένα πανεπιστήμιο, όποιος μπλοκάρει έναν χώρο εργασίας με τη βία, είναι άκρο.
Όταν σακατεύουν τα ΜΑΤ συνταξιούχους στο Σύνταγμα, αυτό δεν είναι βία;
Κι εδώ δεν πρόκειται για τίποτε “μέτρα τάξης” σε κάνα γήπεδο. Εδώ πρόκειται για το αύριο και το μέλλον ενός ολόκληρου λαού.

Αφήστε το άλλο το υποκριτικό, «εμείς είμαστε ενάντια στην βία από όπου και αν προέρχεται ή καταδικάζουμε τη βία από όπου και αν προέρχεται».
Μια ερώτηση μωρέ θα ήθελα να κάνω σε όλους αυτούς που το πιπιλάνε αυτό συνεχώς:
Είσαι αγαπητέ μου κατά της ύπαρξης του Κράτους; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Αφού λοιπόν δεν είσαι κατά της ύπαρξης του Κράτους (όπως η πλειοψηφία θα απαντούσε), δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι καταδικάζεις τη βία απ’ ΟΠΟΥ κι αν προέρχεται• είναι υποκριτικό, είναι φαρισαϊσμός• γιατί η βία είναι διακριτικό κατηγόρημα του κράτους, κράτος σημαίνει ακριβώς βία, κυριαρχία διαμέσου της βίας, όταν είναι δυνατό καλυμμένης, όταν είναι τελείως απαραίτητο ωμής κι απροκάλυπτης.
Θα το δεχόμουν αυτό από έναν ειρηνιστή αναρχικό.
Αλλά από έναν κρατιστή είναι τουλάχιστον υποκριτικό – για να μην πω ύπουλο.
Γιατί;
Γιατί με αυτή τη λογική, αυτό που κάνεις είναι απλά να συντάσσεσαι με το μέρος των συστημικών- κυβερνητικών δυνάμεων και να καταδικάζεις εν τέλει μόνο τη δίκαιη αντίδραση του λαού απέναντι σε ένα πολιτικό σύστημα που καταφεύγει όλο και περισσότερο στη βία για να αντισταθμίσει την έλλειψη συναίνεσης προς αυτό.
Ενδιάμεσος χώρος του «ολίγον έγκυος» δεν υπάρχει!
Η λογική αποκήρυξης ΓΕΝΙΚΩΣ και ΑΟΡΙΣΤΩΣ της βίας αν δεν προέρχεται από ανιστόρητους, προέρχεται από όλους αυτούς που φοβούνται-κυρίως-την οργανωμένη συνειδητή αντίδραση των λαών και των φτωχών…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s